Vrátenie tovaru
VRÁTENIE TOVARU
Ak sa rozhodnete, že objednaný produkt už nepotrebujete a nebol používaný, môžete nám ho na vlastné náklady vrátiť do 14 dní od doručenia.
Proces vrátenia tovaru:
1. Vrátenie tovaru nám oznámte e-mailom na adresu info@babycarseats.sk.
2. Tovar zabaľte do pôvodného obalu do krabice, aby nedošlo k poškodeniu produktu pri preprave.
3. Na vyzdvihnutie produktu, ktorý chcete vrátiť, objednáme kuriérsku službu GLS.
4. Hneď ako nám dorazí vrátený balík späť, vrátime vám cenu produktu. Cena spiatočnej dopravy je 1500 HUF, ktorá bude odpočítaná z vrátenej sumy.
REKLAMÁCIA
Dostali ste poškodený tovar alebo sa s ním niečo deje? Na overenie reklamácie nám na našu e-mailovú adresu pošlite nasledovné: číslo objednávky, dôvod reklamácie (popis závady a pod.) a fotografie zobrazujúce závadu. Následne Vás budeme kontaktovať s návrhom riešenia.
Reklamáciu je potrebné uplatniť bez zbytočného odkladu, len čo sa vada objaví. Oneskorenie ďalšieho používania tovaru môže spôsobiť zhoršenie vady a neskoršie zhoršenie kvality tovaru, čo môže byť dôvodom na zamietnutie reklamácie.
Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru.
Ak kupujúci po prevzatí tovaru spozoruje, že tovar nezodpovedá očakávaniam, prípadne má tovar vady či poškodenia, je povinný túto skutočnosť bezodkladne, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru, oznámiť predávajúcemu.
V prípade vady výrobku má kupujúci právo na reklamáciu výrobku.
Kupujúci potvrdí svoju reklamáciu zaslaním žiadosti na e-mailovú adresu info@babycarseats.sk, ktorá obsahuje číslo objednávky, popis závady a fotografie zobrazujúce závadu.
Za vady sa nepovažujú zmeny vzniknuté v záručnej dobe opotrebením, nesprávnym používaním, nesprávnou údržbou, prirodzenými zmenami materiálov, poškodením spôsobeným užívateľom alebo treťou osobou alebo iným nevhodným zásahom.
Reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu, najlepšie však do 30 dní od oznámenia.